شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Nsasoft Product Key Explorer 2.7.4.0 + Portable

Nsasoft Product Key Explorer 2.7.4.0 امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز ، نرم افزار فتوشاپ ، اسکنرهای امنیتی ، بازی ها ، برنامه های ضد ویروس و .... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد ، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید.
Nsasoft Product Key Explorer  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

برنامه پیدا کردن پسورد یوزرهای ویندوز XP

XPC برنامه است که شما می توانید با آن پسورد یوزرهای مختلف در ویندوز XP را پیدا کنید. مثلا در ویندوز XP نام کاربری به نام Admin وجود دارد و شما از پاسورد آن را فراموش کرده اید و یا مال دیگران است ! می توانید با این برنامه پسورد آن یوزر را پیدا کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : behi1ty

 

دانلود GiliSoft File Lock v4.4 نرم افزاری قدرتمند برای قفل گذاری بر روی فایل ها و پوشه ها

 

File Lock Pro نرم افزاری قدرتمند جهت کدگذاری و رمزنگاری فایل ها و پوشه های محرمانه شماست که آنها را در محیطی امن، مخفی، یا قفل گذاری شده نگاه می دارد.

این نرم افزار هچنین قادر است علاوه بر محافظت از اطلاعات موجود در هارد دیسک، از فایلها و پوشه های حافظه های پرتابل شما مانند انواع فلش مموری ها و هارد های قابل حمل نیز محافظت کند.

برنامه File Lock Pro قابل نصب بروی سیستم عامل های 2000/2003/XP/Vista/Windows 7 (32&64) می باشد.

ویژگی های نسخه 4.4 نرم افزار GiliSoft File Lock Pro :

- مخفی کردن اطلاعات

- قفل کردن اطلاعات

- کد گذاری اطلاعات

- پشتیبانی از سیستم عامل های 2000/2003/XP/Vista/Windows 7 (32&64)

- امکان حذف اطلاعات به صورت امن

- امکان قفل گذاری و مخفی کردن فایل های روی فلاش مموری و هارد دیسک های قابل حمل

و...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : behi1ty

دانلود نرم افزار Windows Loader 2.0.3

 

نرم افزار Windows Loader 2.0.3 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.
Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Loader 2.0.3 :

    *  توانایی اجرا به صورت کاملا مجزا
    * قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان های ویندوز
    * دارای توابعی جهت نصب بدون دخالت کاربر
    * قابلیت استفاده برای فعال سازی اولیه
    * توانایی تشخیص خطاها و رفع آن ها هنگام نصب
    * پشتیبانی از پارتیشن های مخفی
    * تست شده بر روی انواع نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی
    * تست شده بر روی انواع نسخه های خانگی ، اداری ، سرور و…
    * فعال سازی ویندوز بدون استفاده از هسته ی آن (بدون نیاز به کرک کردن هسته)
    * فعال سازی بدون پردازش های اضافه

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Simfatic Forms v3.2.1.252 - نرم افزار ساخت فرم برای وب سایت

کاربرانی که نیازمند ایجاد فرم هایی برای وب سایت هستند ولی دانش برنامه نویسی ندارند می توانند با استفاده از نرم افزار Simfatic Forms به آسانی فرم های سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنند. در این نرم افزار آپشن های پردازش فرم تعبیه شده است که شما می توانید از آن ها فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نرم افزار دارای یک واسط کاربری گام به گام است به همین جهت شما می توانید به سرعت و در چند مرحله ساده فرم مورد نظر را ایجاد کنید. در این نرم افزار قالب های فرم از پیش ساخته شده ای موجود است که شما برای صرفه جویی در زمان می توانید آن ها را به کار ببرید و سپس آیتم های مورد نظر خود چون نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس و ... را به آن اضافه کنید و یا حتی خیلی راحت می توانید ظاهر فرم را با انتخاب فونت، رنگ فونت و رنگ پس زمینه، به سلیقه خود تغییر دهید. آپلود فرم ساخته شده بسیار سریع خواهد بود. همچنین این نرم افزار به صورت خودکار جداول پایگاه داده مورد نیاز برای فرم طراحی شده را ایجاد و به روز رسانی می کند و به این ترتیب امکان ذخیره اطلاعات فرم ها در دیتا بیس را فراهم می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Simfatic Forms:
- ایجاد سریع فرم ها
- دارای ویرایشگر WYSIWYG انعطاف پذیر
- بسیار آسان
- ایجاد جداول فرم ساخته شده در پایگاه داده و به روز رسانی آن ها
- پشتیبانی از دیتا بیس MySQL
- تجزیه فرم از وب سایت
- ارسال خودکار پاسخ
- امکان استفاده از قابلیت Captcha
- واسط کاربری ویزارد گونه
- امکان ارسال مستقیم فرم ساخته شده به هر تعداد آدرس ایمیل
- امکان سفارشی کردن ایمیل با استفاده از قالب های ایمیل موجود
- امکان سفارشی کردن ظاهر فرم
- آپلود سریع فرم ایجاد شده
- قابلیت ایجاد ایمیل های متنی
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 9:55 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 نرم افزار مدیریت آیکون های صفحه نمایش

کاربران معمولی که در هر روز با تعدادی از نرم افزارهای خاص خود سر و کار دارند و ممکن است در یک دوره زمانی مشخص در طول روز اقدام به اجرای یک نرم افزار خاص در چندین مرتبه نمایند، شاید به دنبال این موضوع باشند تا به جای باز کردن لیست نرم افزارها و جستجوی نام نرم افزار مورد نظر توسط چشم و سپس انتخاب آن برای اجرا، بتوانند تنها با یک کلیک و یا فشردن یک کلید به صورت میانبر، نرم افزار و یا فایل مورد نظر خود را سریعاً اجرا نمایند.
نرم افزار Easy Launcher ابزاری قدرتمند جهت دسته بندی و مدیریت آیکون های صفحه نمایش بوده و مناسب برای افرادی است که دوست دارند صفحه نمایش آنها خلوت باشد. با این نرم افزار می توانید آیکون ها را دسته بندی کنید و نیاز نیست برای باز کردن یک برنامه به صفحه نمایش و یا منوی استارت بروید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را در آن قرار دهید و به سادگی آنها را اجرا کنید. به وسیله این نرم افزار شما بسیار راحتر می توانید به نرم افزارهای مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار در دو متد خلاصه می شود نگاه پایه ای زیبا، اما با ارزش زیاد و کارایی بالا. این نرم افزار با شکل و شمایل یک کناره انعطاف پذیر می باشد که شما می توانید برای سهولت کار از آن به طور زیاد بهره مند شده و بر روی میانبرهای دسکتاب و دیگر بر نامه ها مدیریت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Launcher:
- قابلیت مدیریت منانبرهای شما را در شکل تولبار
- توانایی نمایش پیغام همراه با موزیک سر ساعت از قبل مشخص شده
- شامل 20 فضای شبکه ای در هر کناره
- قابلیت مشاهده گزارش از فراوانی ها و گزارش از خروجی ها بر روی یک فایل اکسل
- قابلیت تشخیص و در دسترس بودن پارامترها، فولدرهای کاری، توصیف برنامه، شمایل ویندوز
- امکان نمایش و تغییر setting برنامه ها با مشاهده خصوصیات برنامه
- حجم پایین نرم افزار
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

رویایی کردن تصاویر با DreamLight Photo Editor 4.2 (قابل حمل)

DreamLight Photo Editor نام یک نرم افزار زیبا سازی تصاویر می باشد که انجام چندین چند کار دشوار را با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی نظیر فتوشاپ که ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد تنها در یک ثانیه و فقط با یک کلیک برای شما انجام خواهد داد .این برنامه که شامل ۱۲۸ افکت مختلف می باشد ، با دسته بندی کردن آنها ، دسترسی سریع شما به آنها را آسان تر گردانده است . این دسته بندی ها که هر یک شامل ۱۰ زیر شاخه می باشد عبارتند از : فیلتر نقاشی با مداد ، رویایی ، آب و هوا ، تکسچر ، رنگی ، ستاره ای ، هنری ، لبه و شیب .
یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار ، امکان استفاده از چندین افکت به صورت همزمان می باشد . به طور مثال شما می توانید نخست بر روی عکس مورد نظرتان فیلتر رویایی را استفاده کرده و پس از آن به وسیله فیلتر ستاره ، زیبایی آن را دو چندان کنید . بدین ترتیب شما هزاران انتخاب برای ساخت تصاویر جذاب و کاملا اختصاصی خواهید داشت که تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود .

 قابلیت های کلیدی نرم افزار Picget Magic Photo Editor 4.2:
- ویرایش تصاویر دیجیتالی
- بهره مندی از ۲۰۰ نوع مختلف الگو به منظور اعمال تغییرات بر روی تصاویر
- بهره مندی از ۶۰ نوع مختلف گل برای زیباتر کردن تصاویر
- افزودن ۱۲۰ نوع تصویر کارتونی برای جذاب کردن تصاویر
- افزودن متن به تصاویر
- افزودن ۲۰۰ نوع قاب مختلف برای تصاویر
- و …



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 21:22 ::  نويسنده : behi1ty

سبلام

تبدیل صدای مرد به زن و بالعکس با MorphVOX Pro 4.3.11 Build 25103

 

MorphVOX یک برنامه ی خوب و با کیفیت صدای عالی برای تغییر صدای شما به صدای های مختلفی همچون مرد ، زن ، بچه ، ربات ، حیوانات و هیولا می باشد ، توسط این برنامه می توانید صدای اطراف خود را تغییر داده و صدایی همچون صدای خیابان و غیره  بگذارید ، همچنین می توانید صدای خود را اکو ، بم ، نازک و یا نویزدار کنید. شما می توانید با فعال کردن این برنامه در زمان استفاده از Voice Chat های یاهو ، اسکایپ ، گوگل تالک و ام اس ان صدای خود را به جنس مخالف خود تغییر دهید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

رمز گذاری سی دی و دی وی دی توسط Gilisoft Secure Disc Creator 2.3  

هیچ کسی مایل نیست CD خود را که با تلاش فراوان جمع آوری و تهیه و عرضه نموده است، به آسانی کپی شود و نسخه ی غیر اورجینال آن در دست مردم باشد. نرم افزار Secure Disc Creator ابزاری قدرتمند در زمینه پسورد گذاری بر روی سی دی و دی وی دی ها می باشد.
توسط Secure Disc Creator تمامی فایل های شما رمز گذاری می شوند تا خیال شما از دسترسی اطلاعات به دست دیگران راحت باشد. الگوریتم قدرتمند ۲۵۶ بیتی برای پسورد گذاشتن بر روی لوح های فشرده از نوع سی دی و دی وی دی استفاده شده است. از ویژگی های مهم این برنامه این است که جهت مشاهده اطلاعات رمز در سیستم های دیگر، نیاز به نصب مجدد آن نیست. توسط این نرم افزار می توان فایل های ایمیج یا ISO رمز دار ایجاد کرد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امنیت بالا، قابلیت ساخت فایل های ISO، رایت فایل های ISO، قابلیت ساخت درایوهای مجازی و … اشاره نمود.

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Drive SnapShot 1.40.15667

Drive SnapShot 1.40.15667  برنامه ای کم حجم برای بک آپ گرفتن از کل درایو می باشد. Drive Snapshot یک Disk Image از سیستم شما بر روی یک فایل ایجاد می کند که شامل سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، دیتاهای شما و تمامی اطلاعات امنیتی بر روی سیستم شما می باشد . در حالیکه ویندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستید این نرم افزار از دستگاه شما Image می گیرد.Drive Snapshot به شما امکان می دهد که از Partition سیستم و یا درایو Hard Disk تان Backup بگیرد و همچنین یک Disk Image از سیستم شما ایجاد کند . که در صورت بروز مشکل (Virus , Trojan)در کمتر از چند دقیقه امکان Restore کامل سیستمتان را داردید . این Image File میتواند به عنوان یک درایو مجازی باشد ، بنابر این شما می توانید با استفاده از Windows Explorer و یا دیگر برنامه ها به راحتی فایلها و دایرکتوریهای خود را Restore کنید .

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 گاهی لازم است تا کاربرانی که به یک سیستم رایانه ای دسترسی دارند به صورت محدودتر از آن سیستم بهره بگیرند. مثلا درایوهای نوری یا همان دیسک خوان های نوری برای آن ها بسته باشد و کاربر قادر نباشد از آن ها استفاده کند البته به صورت نرم افزار و نه به صورت سخت افزاری! مثلا در محیط هایی مثل کافی نت ها این مورد شاید بیشتر مورد نیاز باشد به همین دلیل ما ترجیح دادیم تا نرم افزاری هم در این زمینه معرفی کنیم. Master Voyager نرم افزار کاملی است که به واسطه آن می توان انواع دی وی دی رایتر ها یا دیسک خوان های نوری را از دسترس خارج کرد. تنها یک کلیک لازم است تا این کار صورت گیرد و بدون هیچ مشکلی هم می توان تغییرات را به حالت قبل بازگرداند.
محیط نرم افزار فوق العاده ساده بوده و به همین سبب هم می توان به راحتی از آن بهره برد. البته نه فقط CD ها و DVD ها بلکه انواع USB فلش ها یا فلاپی دیسک ها را هم می توان از دسترس خارج کرد. Master Voyager نرم افزار بسیار مناسبی است تا کاربران بتوانند سطح دسترسی ها را برای بخش هایی از سیستم محدود کنند.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

با این برنامه خیلی راحت و بدون دردسر می توانید حجم عکس های خود را پایین بیاورید ولی کیفیت عکستان تغیر چندانی نمی کند این برنامه برای کسانی که می خواهند کار های ویرایشی روی عکس خود انجام بدهند خوب است.اگر حجم عکس بالا باشد موقع لود شدن آن زمان زیادی صرف می شود اما با این برنامه بدون کاهش کیفیت  حجم عکس خود را پایین بیارید و از ویرایش عکس هایتان لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حتما تا حالا با مرورگر بسیار قوی Firefox استفاده کردید و از نسخه های قبلی آن لذت بردید ، امروز براتون بهترین نسخه این مرورگر را برای شما آپلود کردم.این مرورگر نسبت به بقیه مرورگر ها عالی است هم سرعتش هم امنیتش و همه چیزش عالی است.حتما دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

شما با این برنامه می توانید ویندوز پر کاربرد Xp را فارسی کنید و بدون هیچ مشکلی با ویندوز خودتان کار کنید و از امکانات مخفی که این ویندوز دارد استفاده کنید.و جالب تر این که بدانید راهنما ی این ویندوز هم به زبان شیرین فارسی تبدیل می شود و خیلی از مشکلات از بین می رود.با این کار کسانی که تازه می خواهند با  کامپیوتر کار کند عالی است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : behi1ty

سلام 

برنامه ای که امروز برای شما عزیزان گذاشته ام صفحه مانیتور شما را تست می کند(منظور از صفحه مانیتور پیکسل ها است.) اگر شما می خواهید مانیتور خود را به فروشید یا اینکه مانیتوری خریداری کنید با این برنامه خیلی راحت می توانید از سالم بودن پیکسل های مانیتور اطمینان پیدا کنید و خیلی راحت از آن استفاده کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 با این برنامه ی کمیاب می توانید تمام process های ویندوز را کنترل کنید و ویندوز را امن نگه دارید اگر سیستم شما ویروسی شود شما وقتی وارد Task Mangager  خود ویندوز شوید process  های ویروس را نمی توانید مشاهده کنید که این باعث می شود که دوباره ویندوز خود را عوض کنید اما با این برنامه می توانید process را مشاهده کنید و و جلوی فعالیت آنها را بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود اینترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب،نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اینترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.
 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تا حالا با گوشی آیفون کار کردید؟؟؟اگر کار کرده باشید متوجه می شودی که قفل گذاری این گوشی با بقیه گوشی ها فرق می کنه و به صورت اعداد نیست و به صورت یک الگوی مشخص شده است که باعث می شود کتر بتوان آن را حدس زد و پیدایش کرد.این برنامه همان کاری را که گوشی آیفون در اختیار کاربراش می گذارد برای کابران کامپیوتر می گذارد.با نصب این برنامه و مشخص کردن الگوی دلخواه بعد از گذشت از صفحه خوش آمد گویی می آید که اگر 3 بار الگو را اشتباه وارد کنید باعث می شود به صورت 1 دقیقه سیستم هنگ کند و آژیر بکشد این برنامه باعث می شود که سیستم شما امنیت بالاتری را داشته باشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مشاهده زنده شهرهای مختلف دنیا در پس زمینه دسکتاپ

CamPaper 3.93 نرم افزاری فوق العاده است که با کمک آن می توانید مناظر زنده از شهر های مختلف دنیا را بر روی پس زمینه دسکتاپ خود داشته باشید. برای استفاده از این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت دارید تا تصاویر جدید را بتوانید دریافت کنید. همچنین می توانید آدرس یکی از فولدر های خود را به آن بدهید تا برایتان بصورت اسلایدشو تصاویر پس زمینه را تغییر دهد. CamPaper از دوربین های بیش از ۳۵۰ شهر دنیا برای شما می تواند بصورت زنده عکس ها را مخابره نماید.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

امروزه حافظه هاي قابل حمل به يکي از پرکاربردترين و محبوب ترين وسايل جانبي تبديل شده و بسياري از افراد از اين حافظه ها براي انتقال اطلاعات و يا اسناد خود به ديگر سيستم ها استفاده مي کنند حافظه هاي که علي رقم اشغال فضاي بسيار اندک مي توانند اطلاعاتي در حجم گيگابايت را از سيستمي به سيستمي ديگر منتقل نمايند اما اين حافظه ها نيز ممکن است توسط ديگر افراد مورد حمله قرار گرفته و يا به سرقت روند پس بهتر است تا با ايجاد قفل هاي امنيتي بر روي اين حافظه هاي قابل حمل خيال خود را از دست يابي ديگر افراد به اطلاعات موجود در آن ها راحت نماييد. شايد شما هم براي قفل گذاري بر روي حافظه هاي قابل حمل خود از نرم افزارهاي فراواني استفاده کرده ايد ولي هيچ يک از آن ها نتوانسته اند امنيت قابل توجهي را براي شما ايجاد کرده و باز هم افراد ديگر توانسته اند به اطلاعات موجود بر روي حافظه هاي قابل حمل شما دسترسي يابند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي و تنها در عرض چند ثانيه بر روي حافظه هاي قابل حمل خود در هر حجمي قفل هاي امنيتي قدرتمندي را قرار دهيد تا ديگر افراد نتوانند به اطلاعات شما دسترسي يابند. USB Secure که توسط شرکت امنيتي و قدرتمند NewSoftwares ارائه شده است نرم افزار امنيتي است که براي قفل نمودن و رمز گذاري بر روي حافظه هاي قابل حملي همچون هارد هاي اکسترنال، مموري کارت ها، فلش مموري ها، Memory stick ها، Thumb drive ها و ... ايجاد شده و با استفاده از فناوري هاي جديد و شناسايي حافظه هاي قابل حمل اتصال يافته به سيستم، شما را قادر مي سازد تا تنها در عرض چند ثانيه و با چند کليک ساده بر روي آن ها به گونه اي پسورد هاي خود را قرار دهيد تا به محض وصل نمودن اين حافظه ها به سيستم از شما براي ديدن و استفاده از اطلاعات آن ها پسورد خواسته که در صورت ندانستن پسورد اجازه ي استفاده از آن ها به اشخاص ديگر داده نشده و از اطلاعات شما محافظت مي شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حتما براي شما هم مواقعي پيش آمده که سيستم به علت فراموشي روشن مانده مانند مواقعي که کامپيوتر را براي مواردي نظير اسکن و دفرگ روشن گذاشته ايد ولي بعداز اتمام آنها سيستم بي جهت روشن مانده است. Intelligent Shutdown 2.1.6 نرم افزاري مفيد براي چنين مواقعي است. به کمک اين نرم افزار مي توانيم تعيين نمائيم که سيستم در زماني خاص به صورت خودکار خاموش شود. حتي مي توانيم مشخص نماييم که سيستم در مواقعي مانند استفاده نشدن cpu، استفاده نکردن از اينترنت، اتمام دانلود و مواردي از اين قبيل به طور اتوماتيک خاموش شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 22:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

با این برنامه شما می توانید خیلی راحت از طریق اینترنت تلویزون و رادیو های ایران را ببینید و بشنوید بدون قطعی(البته من با ADSL تست کردم)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 19:34 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

DSL Speed نام نرم افزاری از شرکت QiBing Software می باشد که برای افزایش سرعت اینترنت و کنترل پهنای باند کاربرانی است که از سرویس های ADSL, G.lite,IDSL,SDSL برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند . این نرم افزار با متدهای پیشرفته ای که از آنها سود می برد باعث می شود سرعت اینترنت کاربر تا حد قابل قبولی افزایش یابد . البته لازم به ذکر است که شما نباید از این نرم افزار انتظار معجزه داشته باشید و باید در حد سرعتی که از ISP خود اشتراک میگیرید ، راضی باشید . امیدواریم با این نرم افزار بتوانید در این وضع نابسامان سرعت اینترنت ، کمی از وبگردی در اینترنت لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

آیا شده است بخواهید در سیستم خود برنامه ، فیلم ، عکس یا فایلی را جستوجو کنید و بعد با زمان سنگینی مواجه شوید؟

با این برنامه می شود فایل مورد نظر خود را در چند ثانیه فقط در چند ثانیه پیدا کنید و لذت کامل را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 23:4 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

امروز 2 تا از بهترین تم های ویندوز محبوب اکس پی را براتون گذاشتم که هم خیلی جدید است و هم خیل سبک و زیبا،حیف است اگر دانلودش نکنید.

دانولد در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

این برنامه یکی از بهترین و نیرومند ترین برنامه برای بازگردانی اطلاعات پاک شده است کار با این برنامه بسیار راحت است و درصد برگرداندن فایل ها هم بیشتر است،حتما دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

اگر فایل اجرایی برنامه ای که با زبان ویژوال بیسیک را دارید و می خواهید از کد آن مطلع شوید  این برنامه را خیلی راحت دانلود کنید و بعد خیلی راحت کد برنامه ای که می خواهید را ببینید(خواهش می کنم به عنوان یک برنامه نویس از این برنامه سوء استفاده نکنید و به عنوان یاد گیری بهره ببیرید.)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

آیا شما اینترنت پر سرعت دارید؟

آیا م خواهید مطمئن شوید که سرعت اینتر نت شما همانی است که هزینه ان را پرداخت می کنید؟

آیا می خواهید سرعت اینتر نت خود را خیلی راحت و بدون درد سر چک کنید؟

با مراجه به سایتی که لینکش در ادامه مطلب است جواب تمام آیا های خودتان را بگیرید.

ادامه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : behi1ty

سلام،این برنامه یکی از قو یترین و سبک ترین دیکشنری (انگلیسی به فارسی-فارسی به انگلیسی-تلفظ لغات)است.حتما دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 26615
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1